Greseli si temeri

Ce inseamna temeri? Cati dintre voi nu a avut macar o data in viata o teama ca ceva s-ar putea intampla? Ceva rau care sa ne dea peste cap toata viata. Asa m-am trezi in aceasta dimineata. Cu teama ca o sa se intample ceva rau. Incerc din rasputeri sa imi alung acest gand urat si sa imi vad de treburile zilnice. Dar uite ca nu merge deloc bine. Ziua a inceput prost si a continuat si mai prost. Am ajuns la birou si m-am trezit pe monitor cu un mare bilet lasat de seful meu cum ca ar trebui foarte repede sa rezolv niste acte pentru una dintre firmele care au apelat la servicii externalizare salarizare pe care noi le prestam cu drag si spor.

M-am apucat repede de treaba. Ce era sa fac? Dar... Ce sa vezi? Multe dintre hartii erau gresit. Le facuse o colega acum doua saptamani si nu a acordat foarte mare atentie. Asa ca m-am apucat de reparat. Sper ca pana la sfarsitul zilei sa termin tot. Plus ce aveam eu de facut pentru astazi. Asta este. Cel mai important lucru este ca am observat ca era ceva gresit si am inceput sa remediez. Bine ca nu am predat clientului nostru asa hartiile. Ar fi fost mult mai rau.
Spor la treaba si voua.